میکاپ عروسکی عروس

آنجه در این مقاله می خوانید.

میکاپ عروسکی عروس
سالن زیبایی چم

میکاپ عروسکی لایت در تهران

میکاپ عروسکی عروس یکی از خدمات ما در سالن زیبایی چم، بهترین آرایشگاه عروس در تهران است. آرایش عروسکی لایت شما را بسیار جوان‌تر نشان می‌دهد. در سالن زیبایی چم میکاپ عروس عروسکی را توسط متخصص‌ترین میکاپ آرتیست‌ها با بهترین لوازم آرایش مطابق با جدیدترین متد روز انجام می‌دهیم.  برای داشتن چهره‌ ای عروسک مانند و جذاب برای شب عروس تان از طریق شماره‌های تماس سالن زیبایی چم با ما در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان

میکاپ عروسکی چیست؟

میکاپ عروسکی عروس طرفداران زیادی دارد. با انتخاب آرایش عروسکی چهره ای زیبا و فانتزی خواهید داشت. این سبک از میکاپ عروس چهره شما را دخترانه و حجوان‌تر نشان می‌دهد. میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای سالن زیبایی چم، با تخصص خود بهترین توناژ رنگی را برای این میکاپ متناسب با چهره شما عزیزان انتخاب می‌نمایند. گریم حرفه‌ای بینی و آرایش چشم‌ها برای درشت نشان دادن آن ها از دیگر مواردی است که به بهترین شکل ممکن توسط ما انجام می شود.

میکاپ عروسکی عروس لایت

آموزش آرایش عروسکی و مدل‌های آن

سبک آرایش عروسکی دراماتیک است و می‌تواند زیبایی فانتزی به چهره شما بخشد. برای انجام این میکاپ لازم است تا ابزارهای آرایشی باکیفیت و بروزترین تکنیک‌های گریم صورت استفاده شود. در این صورت می‌توانید آرایشی ملایم و عروسکی داشته باشید.

میکاپ عروسکی چهره شما را جوان‌تر و دخترانه نشان می‌دهد. برای مهمانی‌ها می‌توانید این مدل آرایش فانتزی را برای داشتن چهره‌ای طبیعی انجام دهید. باید انتخاب رنگ در این میکاپ به صورت هوشمندانه انجام شود تا علاوه بر هموخوانی در کنار یکدیگر جذابیت لازم را نیز داشته باشند.

مطلب مرتبط >>>>  بهترین میکاپ آرتیست شهرک غرب

یکی دیگر از سبک‌های آرایشی که برای عروس انتخاب می‌شود، آرایش عروسکی است. در این سبک از میکاپ عروس، از المان‌های عروسکی استفاده می‌شود. چشمان درشت با مژه‌های مصنوعی مشکی بلند و کوچک کردن بینی از تکنیک‌های اصلی این سبک است. بهترین مدل مو در این سبک شبیه مدل موعروسک‌ها است.

نکات مهم قبل از انجام میکاپ عروسکی دخترانه

قبل از انجام دادن میکاپ عروسکی در سالن زیبایی چم به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از انجام، صورت خود را با تونر و پاک کننده‌های ملایم و مناسب تمییز کنید.
  • از هیچگونه مواد آرایشی یا مراقبتی پوست بر روی صورت استفاده نکنید.
  • یک سالن زیبایی معتبر را برای انجام آرایش عروسکی خود انتخاب کنید.

مراقبت‌های بعد از آرایش و میکاپ جدید عروسکی

بعد از انجام و به پایان رسیدن میکاپ عروسکی در سالن زیبایی چم سعی کنید زیاد دست به صورتتان نزنید تا آرایش عروسکی فیکس شده بتواند برای ساعت‌ها بر روی صورت شما ماندگاری خود را حفظ کند.

قیمت میکاپ عروسکی در سالن زیبایی چم

قیمت میکاپ عروسکی در سالن‌های مختلف متفاوت است. این تفاوت قیمت‌ها می‌تواند به دلایلی مانند مکان و میزان اعتبار سالن زیبایی، سابقه و تجربه میکاپ‌کار، نوع و کیفیت مواد و لوازم به ‌کار برده شده و… باشد. تیم متخصص سالن زیبایی چم دارای حرفه‌ای‌ترین میکاپ‌کار می‌باشد. مجموعه ما بهترین قیمت خدمات میکاپ عروسکی را به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از قیمت‌ها و رزرو نوبت با ما در تماس باشید.

مزایای میکاپ عروسکی در سالن زیبایی چم

انجام میکاپ عروسکی لایت همانند دیگر خدمات سالن زیبایی نیاز به تخصص دارد. از همین رو انجام آرایش عروسکی در سالن زیبایی چم  برای افراد، داری مزایایی به شرح زیر است:

  • انجام میکاپ عروسکی جذاب توسط میکاپ‌کار حرفه‌ای
  • استفاده از مواد آرایشی مرغوب و باکیفیت
  • ماندگاری بالا و فیکس شده آرایش عروسکی
  • رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی
  • درشت‌تر شدن چشم‌ها با میکاپ عروسکی
مطلب مرتبط >>>>  بهترین مرکز فیبروز شمال تهران

بهترین مرکز میکاپ عروسکی در شمال تهران

میکاپ عروسکی لایت یکی از حساس‌ترین نوع میکاپ است که ممکن است هر میکاپ‌کاری از عهده آن به خوبی برنیاید. به همین خاطر انجام این نوع میکاپ توسط یک میکاپ‌کار متخصص و باتجربه در این زمینه امری ضروری است. سالن زیبایی چم در شمال تهران به عنوان معتبرترین و باسابقه‌ترین مرکز زیبایی در این محدوده، بهترین خدمات میکاپ عروسکی عروس را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. همچنین آرایش چشم عروسکی با جدیدترین متد توسط میکاپ‌کار حرفه‌ای در کلینیک زیبایی چم انجام می‌گیرد. معمولا افرادی که برای اولین بار به سالن زیبایی چم مراجعه می‌کنند در کنار رضایتمندی خود، مجددا به این مرکز مراجعه کرده و به مشتریان ثابت سالن زیبایی ما مبدل می‌شوند.

خصوصیات بهترین مرکز برای انجام آرایش عروسکی

مرکزی که بتواند آرایش عروسکی را با بهترین شیوه انجام ‌دهد باید دارای یک سری خصوصیات باشد. سالن زیبایی چم به ‌عنوان یکی از بهترین مراکز زیبایی در تهران ارائه دهنده خدمات میکاپ عروس دارای ویژگی‌های است که به برخی از این موارد اشاره نموده‌ایم:

  • دارای ۳۴ سال سابقه در زمینه زیبایی
  • دارای محیطی کاملا دوستانه، سالم، با کادری خوش برخورد
  • رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ‌ویژه در ایام کرونا
  • وجود تخفیفات و آفرهای ویژه
  • برگزاری مراسم بازدید عروس از سالن زیبایی چم در طول هفته
  • دارای پارکینگ اختصاصی جهت آسودگی بیشتر مشتریان عزیز
  • ارائه خدمات تاج ‌و تور ‌به صورت رایگان
  • ارائه خدمات ساقدوش به بهترین شیوه

میکاپ عروسکی قبل و بعد

میکاپ صورت، به ویژه میکاپ عروسکی از جمله میکاپ‌هایی است که به دلیل ایجاد زیبایی متفاوت در چهره، علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده‌است. در ادامه مطلب نمونه‌هایی از تصاویر آرایش عروسکی که در کلینیک تخصصی زیبایی چم انجام شده‌است را جهت مشاهده شما عزیزان قرار داده‌ایم.

آرایش عروسکی عروس لایت
میکاپ عروسکی در تهران
میکاپ عروسکی عروس

عمارت زیبایی چَم

درباره ما

توجه به سلیقه مشتری

سالن زیبایی چم، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه زیبایی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. یکی از مهمترین فاکتور های مجموعه ما این است که برای تمام توان مالی های متفاوت خدمات ویژه ای ارائه میدهیم. در خصوص کار زیبایی، سلامت موهای شما، بالاترین اولویت را برای ما دارد و ماندگاری کار و کیفیت مجموعه ما، از افتخارات ماست. منتظر حضور پر مهرتان هستیم.