بهترین مرکز پاک کردن تاتو در تهران

آنجه در این مقاله می خوانید.

بهترین مرکز پاک کردن تاتو در شمال تهران

پاک کردن تاتو و ریموو تاتو ابرو، خط چشم، خط لب و بدن از خدمات ما در سالن زیبایی چم است. در این مرکز از بهترین روش ریموو تاتو استفاده می‌کنیم تا با کمترین آسیبی بتوانید از دست تاتو قدیمی‌تان راحت شوید. ارائه این خدمات سبب شده تا به‌عنوان بهترین مرکز پاک کردن تاتو در شمال تهران معرفی شده و به عنوان یک مرکز تخصصی پاک کردن تاتو ابرو خدمات ریموو تاتو را ارائه نماییم. پاک کردن تاتو در تهران توسط ما در مرکز زیبایی چم با استفاده از مواد ریموور انجام می‌شود. ریموور بهترین روش سریع پاک کردن تاتو ابرو و بدن است.

بهترین روش سریع پاک کردن تاتو چیست؟

با توجه به همه‌گیر شدن سبک‌های آرایش دایم روش‌های مختلفی برای ریموو تاتو نیز ابداع شده است. اگر قصد دارید تاتو قدیمی خود را پاک کنید باید به دنبال یافتن بهترین روش ممکن باشید. مواد ریموور تاتو یکی از بهترین و کم‌خطرترین روش‌ها است. در سالن زیبایی چم از بهترین مواد ریموور جهان استفاده می‌نماییم. ریموو تاتو با این روش باید توسط افراد متخصص و باتجربه انجام شود. این تضمین را می‌دهیم که به بهترین شکل این خدمات را ارائه می‌نماییم. مواد ریموور تاتو در دو مدل اسیدهای ضعیف و قوی به بازار ارائه می‌شوند. اسیدهای قوی غلیظ و ژله‌ای هستند و اسیدهای قوی به‌صورت آبکی می‌باشند. انتخاب این مواد و استفاده صحیح از آنها سبب می‌شود تا تاتو شما به بهترین شکل ممکن پاک شود.

مواد ریموور تاتو دارای ویتامین C، کلاژن و هیالورونیک اسید هستند. در نتیجه استفاده از این مواد به شکل صحیح و اصولی نه تنها آسیبی به پوست وارد نمی‌کند بلکه به ترمیم و بازسازی پوست نیز کمک زیادی می‌نماید.

پاک کردن تاتو در تهران

راهنمای کامل پاک کردن تاتو

در ریموو تاتو با استفاده از ریموور در مرکز تخصصی پاک کردن تاتو ابرو چم به صورت زیر اقدام می‌نماییم؛

  • ارائه خدمات مشاوره به شما عزیزان برای اطلاع از روال دقیق انجام خدمات و مراقبت‌های لازم بعد از انجام ریموو تاتو
  • بررسی تاتو شما و انتخاب بهترین روش ممکن برای پاک کردن آن
  • تمیز کردن پوست به‌طور کامل و از بین بردن تمامی آلودگی‌ها و لوازم آرایشی موجود روی پوست صورت
  • استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد بی‌حسی و ارائه مشاوره‌های لازم برای ایجاد آمادگی ذهنی برای شما عزیزان
  • انتخاب بهترین مواد ریموور تاتو
  • با کمک بهترین دستگاه‌های موجود و با تکنیک‌هایی خاص پیگمنترهای ما سوزن را ه عمق ۱/ میلی‌متری به صورت ضربه‌ای روی محل تاتو با هدف ایجاد شیار میزنند. سپس با کمک یک گوش پاک کن مواد ریموور روی محل موردنظر زده خواهد شد. بعد از این مرحله خروج رنگ اتفاق می‌افتد و محل تمیز می‌شود. برای بار دوم سوزن را تا عمق ۱ میلی‌متر فشار داده و مواد میزنیم. سپس سوزن را به‌صورت چرخشی روی پوست حرکت می‌دهیم. در مرحله آخر این عمق به نیم میلی‌متر می‌رسد.
مطلب مرتبط >>>>  بهترین مرکز تخصصی هاشور مویی ابرو در شمال تهران

توجه کنید که تعداد جلسات ریموو تاتو بستگی به قدمت، رنگ و وضعیت تاتو شما خواهد داشت. لازم است تا این جلسات تکرار شوند تا بتوان به نتیجه دلخواه رسید.

چرا ریموور بهترین روش پاک کردن تاتو است؟

برای پاک کردن تاتو روش‌هایی مانند استفاده از انواع مواد اسیدی، کرم‌ها، روش‌های خانگی و پاک کردن تاتو با لیزر استفاده می‌شوند. این روش‌ها در بیشتر مواقع سبب ایجاد حساسیت‌های پوستی و اسکار خواهند شد. از طرفی قادر به پاک کردن تاتو به‌طور کامل نیستند. استفاده از ریموور با زخم کمتری همراه است و در نتیجه دوران نقاهت در این روش بسیار کمتر از روش‌های دیگر خواهد بود.

با استفاده از مواد ریموور می‌توان تمامی طیف‌های رنگی تاتو را پاک کرد. برای پاک کردن تاتوهای قرمز، سبز، بژ و قدیمی نیز می‌توانید از این روش کاربردی استفاده کنید. این روش می‌تواند به‌طور کامل تاتو را برای شما از بین برد و هیچ اثری از آن باقی نماند. تمامی این موارد سبب شده تا بتوان پاک کردن تاتو با مواد را به عنوان بهترین روش ممکن معرفی نمود.

نکته مهم: توجه کنید که باید این تکنیک توسط پیگمنتر متخصص انجام شود تا بتوان از بروز آسیب‌های پوستی جلوگیری نمود.

مراقبت‌های لازم قبل از ریموو تاتو با مواد

برای پاک کردن تاتو قدیمی خود می‌توانید به سالن زیبایی چم یکی از تخصصی‌ترین مراکز ریموو تاتو در تهران مراجعه نمایید. بعد از رزرو نوبت ریموو تاتو خود لازم است تا موارد زیر را در نظر داشته باشید. با رعایت این نکات می‌توانید بهترین نتیجه ممکن را به دست آورید؛

  • تا یک هفته قبل از ریموو پوست خود را لایه‌برداری نکنید.
  • به هیچ عنوان تاتو را رنگ نکنید.
  • تا چندین روز قبل از ریموو به هیچ عنوان از سولار استفاده کنید.
  • پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از خونریزی به هیچ عنوان قرص‌های رقیق کننده خون مصرف نکنید.
مطلب مرتبط >>>>  سالن زیبایی چم سعادت آباد

بعد از ریموو تاتو موارد زیر را رعایت کنید

برای اینکه ریموو تاتو برای شما بهترین نتیجه ممکن را به همراه داشته باشد لازم است تا موارد زیر را پس از مراجعه هرجلسه ریموو رعایت نمایید؛

  • نباید تا ۳ روز به هیچ عنوان به محل ریموو آب زده شود.
  • برای ترمیم پوست خود باید از پمادهای ترمیم کننده پوست مانند پماد ویتامین A استفاده کنید.
  • به هیچ عنوان تا ترمیم کامل پوست از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  • حداقل تا ۱۰ روز رفتن به استخر و باشگاه برای شما ممنوع است.
  • در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.
  • لایه برداری و استفاده از سولار تا بهبود کامل پوست از ممنوعیات شما است.
بهترین مرکز پاک کردن تاتو در شمال تهران

هزینه ریموو و پاک کردن تاتو با ریموور

قیمت پاک کردن تاتو بستگی به تعداد جلسات مورد نیاز برای ریموو تاتو شما دارد. تعداد جلسات با توجه به عمق و رنگ تاتو شما مشخص خواهند شد. از دیگر عوامل مهم بر هزینه ریموو تاتو می‌توان به مواد مورد استفاده از همه مهم‌تر تخصص پیگمنتر اشاره کرد. در سالن زیبایی چم به‌عنوان بهترین مرکز پاک کردن تاتو در شمال تهران با بهترین پیگمنترها همکاری و از بهترین مواد ریموور استفاده می‌نماییم. با توجه به کیفیت بسیار بالای خدمات‌مان نیز تلاش نمودیم تا بهترین قیمت برای پاک کردن تاتو را به شما عزیزان اعلام نماییم. برای استعلام قیمت کافیست به این مرکز مراجعه و یا با همکاران ما در تماس باشید.

عمارت زیبایی چَم

درباره ما

توجه به سلیقه مشتری

سالن زیبایی چم، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه زیبایی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. یکی از مهمترین فاکتور های مجموعه ما این است که برای تمام توان مالی های متفاوت خدمات ویژه ای ارائه میدهیم. در خصوص کار زیبایی، سلامت موهای شما، بالاترین اولویت را برای ما دارد و ماندگاری کار و کیفیت مجموعه ما، از افتخارات ماست. منتظر حضور پر مهرتان هستیم.