آموزش برجسته کردن گونه‌ها با آرایش

آنجه در این مقاله می خوانید.

بسیار از مردم اصولا از روش های پر خطر برای برجسته کردن گونه هایشان استفاده میکنند که شامل جراحی و یا تزریق ژل میباشند. در این مقاله کوتاه از سالن زیبایی چم یک اصول آرایشی زیبا را برای شما گرد آوردیم تا از عوارض بسیاری از عمل های زیبایی در امان باشید. بسیار از عوارض‌های جراحی زیبایی الان خودشان را نشان نمیدهند و سالیان بعد شما با چروکی و افتادگی پوست رو به رو می‌شوید.

برجسته کردن گونه با آرایش
برجسته کردن گونه با آرایش

آموزش برجسته کردن گونه

در صورتی که از تکنیک‌های آرایش گونه بی‌اطلاع هستید میتوانید بهترین آرایش ها را برای گونه های خود انجام دهید. امروزه هزینه‌های بسیار زیادی برای برآمدگی گونه از مردم گرفته می‌شود. شما حتی با عوارض عمل یا ژل هم آگاه نیستید. می‌توانید بهترین آرایش‌ها را بدون هزینه‌های بسیار سرسام آور و بدون عوارض روی پوست خود انجام دهید. مواد آرایشی با کیفیت در زیبایی و سالم ماندن پوست تاثیر بسزایی دارد. اگر با روش کانتور کردن یا کانتورینگ آگاه باشید می‌توانید بهترین گونه ها را با آرایش خلق کنید.

مرحله اول برجسته کردن گونه

در این آموزش می‌آموزید که چگونه گونه‌های خود را با کانتور برجسته و زیبا کنید.

وسایل مورد نیاز برای کانتور

  • فونداسیون – کرم پودر پایه
  • براش آرایشی
  • پودر برنزر یا پودر کانتورینگ
  • رژگونه
  • هایلایتر

ابتدا لازم است در مرحله اول میکاپ صورت بدانید از چه سمتی از گونه شروع به کانتور کردن کنید. لب های خود را در حالت غنچه جمع کنید تا گونه ها برجسته دیده شوند. نواحی گود و فرو رفته صورت نشان میدهد که مناسب‌ترین جا برای کانتور است. نقاط فرورفته برای خط گونه میباشد. استخوان صورت برای گونه هم نزدیک نواحی زیر چشم میباشد. برای بررسی دقیق استخوان می‌توانید نواحی زیر چشم را لمس کنید. اگر لب را یک خط صاف در نظر بگیریم زاویه ۴۵ درجه از لب به سمت بالا مرکز گونه می‌باشد. می‌توانید با یک قلم مو این روش را بررسی کنید. برای برجسته کردن گونه از پودر یا کرم کانتورینگ استفاده کنید.

مطلب مرتبط >>>>  رنگ مو با هایلایت عروس

مرحله دوم ببرجسته کردن گونه

برای این که بدانید از کجا باید کانتور کنید قلم مو را به‌صورت عمود روی صورت بگذارید سپس سپس از اخر انتهای ابرو به آخر میتوانید برای کانتور کردن اقدام کنید. این قسمت مناسب ترین جا برای برجسته کردن گونه میباشد.

مرحله سوم برجسته کردن گونه

قلم مو را به پودر بزنید. رنگ پودر باید ۳ درجه تیره تر از رنگ پوستتان باشد. از قسمت انتهای رویش موها نزدیک گوش تا قسمتی که در مرحله دوم توضیح دادیم برای ایجادر رنگ روی صورت اقدام کنید. پودر را به آرامی روی صورت ضربه بزنید ولی نباید روی اطراف صورت پخش شود.

مرحله چهارم برجسته کردن گونه

در این مرحله لازم است یک براش به نسبت کلفت‌تر و باریکتر پیدا کنید. جوری که موهای روی براش پرپشت باشند. برای انجام رژ گونه می‌توانید از رنگ رژ گونه های کالباسی، قهوه ای روشن یا تیره متناسب با پوست، رنگ صورتی تیره یا روشن با توجه به رنگ پوست،رنگ محبوب اکثر افراد یعنی رنگ برنزی برای انجام رژ گونه استفاده کنید. برای رژ گونه براش حجیم و نرمی لازم است چون رژ گونه به خوبی با براش های نازک روی گونه قرار نمیگیرند و ممکن است یک قسمت تیره تر و یا به صورت نامتعادلی رنگ شود. بعد از آغشته کردن براش با رژ گونه از قسمت خط کونه روی نواحی که کرم پودر زدیم شروع به ضربه زدن میکنیم اما دقت کنید میزان ضربه ها سبب پخش شدگی کل آرایش رژ گونه ئدر هنگام برجسته کردن گونه نشوند. براش را از سمت سیب گونه به آرامی به سمت انتهای گونه نزدیک گوش بکشید.

مطلب مرتبط >>>>  کانتور چشم و آموزش کانتورینگ چشم بر اساس فرم چشم‌ها

مرحله پنجم کانتورینگ کردن

در صورتی که مراحل ۱ تا ۴ را به خوبی و درستی انجام دادید لازم است از کانتور و هایلایتر برای کانتورینگ کردن استفاده کنید. هایلایتر چون براقتر است میتوانید روی استخوان گونه را با کمک آن براق و برجسته نشان دهید. میتوانید به جای هایلایتر از رژ گونه هلویی یا قهوه‌ای متناسب با رنگ پوست خود بهره بگیرید. با حرکت رفت و برگشت براش میتوانید مقداری از رژ گونه را روی استخوان و کمی نواحی سیب گونه را کانتور کنید تا در برجسته کردن گونه‌ها تاثیر زیادی داشته باشد.

مرحله نهایی

در صورتی که از کرم پودر، رژگونه و هایلایتر به خوبی روی پوست خود استفاده کرده باشید در پایان کار چهره شما خیلی جذابتر خواهد شد. اما اصول بالا اگر درست رعایت شود برجسته کردن گونه به خوبی قابل مشهود میباشد. اگر رنگ خط گونه خود را میخواهید بهتر نشان دهید یکمی روی خط گونه، رژ گونه بمالید و اگر رنگ رژ گونه تیره تر از صورت بود کمی کرم پودر چاره کار است. با سالن زیبایبی چم بهترین تجربه های آرایشی را در اختیارتان قرار میدهیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عمارت زیبایی چَم

درباره ما

توجه به سلیقه مشتری

سالن زیبایی چم، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه زیبایی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. یکی از مهمترین فاکتور های مجموعه ما این است که برای تمام توان مالی های متفاوت خدمات ویژه ای ارائه میدهیم. در خصوص کار زیبایی، سلامت موهای شما، بالاترین اولویت را برای ما دارد و ماندگاری کار و کیفیت مجموعه ما، از افتخارات ماست. منتظر حضور پر مهرتان هستیم.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x