آموزش آرایش چشم گربه ای

آنجه در این مقاله می خوانید.

امروز ازسبک جدید میکاپ چشم میتوان به آرایش چشم گربه ای اشاره کرد. میکاپ چشم با مواد بسیار مناسب و با کیفیت بسیاربالا میتواند زمینه ساز یک آرایش شیک و مدرن باشد. اکثر بازیگران سینما و بالیوود با یک میکاپ زیبا و انجام یک آرایش مناسب رو چشمان خود چشمانشان را بزرگ و کشیده تر نشان میدهند.

آموزش آرایش چشم گربه ای
آموزش آرایش چشم گربه ای

نکات لازم قبل از میکاپ

در صورتی که میخواهید چشمان خود را کشیده‌تر و بزرگتر نشان دهید آرایش چشم گربه ای را روی چشمان خود انجام دهید؛

اگر آرایش روی چهره خود دارید ابتدا لازم است با یک شوینده مناسب آرایش خود را پاک کنید تا چشمان شما عاری از سیاهی حاصل از خط چشم باشد. تونر یا پاک کنند و ژل شستشوی صورت مناسب‌ترین مواد برای پاک کردن آرایش چشم و صورت هستند. ابتدا با یک پارچه نم‌دار چشم‌های خود را خیس کنید و به آرامی به زیر چشم و بالای چشم خود بکشید.

 یک فشار متعادل روی چشم سبب پاک شدن کامل میکاپ برای داشتن یک آرایش چشم گربه ای زیبا میشود. دقت کنید که اگر دستمال مرطوب اگر به آرامی زیر چشم کشیده نشود سبب کبودی، قرمزی و خشکی پوست میشود.

مراحل اولیه انجام آرایش چشم گربه ای:

ابتدا باید یک خط نازک از روی پلک بالایی  چشم بکشید تا انتهای مژه و کمی این خط را ادامه بدهید. سپس خط دیگر را از زیر پلک پایین از قسمت گوشه به سمت مخالف بکشید تا انتهای دو خط بهم وصل شوند. آرایش چشم بسیار نیاز به دقت و تمرکز دارد. توجه کنید که لرزش دستان شما سبب بهم‌خوردگی آرایش چشم شما نشود تا یک میکاپ زیبا از آب در بیاید.

مطلب مرتبط >>>>  پرایمر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در صورتی که مهارت لازم برای کشیدن خط چشم را ندارید از یک قلم مو برای ایجاد یک هاله رو چشمان خودد استفاده کنید. میکاپ چشم را بجای خط چشم با یک قلمو و سایه انجام دهید. با تیره کردن انتهای پلک بالا و تجدید سایه یک آرایش چشم گربه‌ای زیبا را روی صورت خود پیاده کنید.

زاویه سازی چشم:

آرایش چشم گربه ای برای هر فردی ممکن است مناسب نباشد. اگر علاقمند هستید تا چشمان خود را با یک میکاپ خوب بزرگ و زیبا نمایید لازم است:

  • استخوان گوشه چشم را بیابید یک نقطه ریز روی استخوان قرار دهید.
  • زیر چشم خود یک خط نازک با سایه بکشید.
  • بالای چشم روی پلک یک سایه دم دراز بکشید.
  • انتهای دو سایه کمرنگ را به نقطه استخوان چشم وصل کنید.
  • از انتهای خط‌ها به سمت ابتدا خط چشم را رنگ تیره به روشن کار کنید.
  • روی خط‌هایی که با سایه روی چشم ایجاد کردید سایه تیر رنگ کار کنید.
  • ابتدای چشم را سایه روشن کار کنید تا به وسط پلک که رسیدید سایه مات بزنید.
  • دو انتهای سایه تیره انتهای چشم و سایه روشن و مات ابتدای چشم را کاور کنید.

روش بالا متناسب با هر چشمی است که میتوانید با هر رنگ سایه‌ای چشمان خود را گیراتر نشان دهید.

مهم‌ترین بخش ارتباطی و تعامل با یک شخص از راه ارتباط چشمی میباشد. با بهترین تکنیک های آرایشی چشم به زیبایی چشمان خود و نحوه ارتباطاتتان کمک شایانی کنید.

خط چشم گربه ای مناسب برای انواع چشم ها:

خط چشم برای کسانی که چشمان درشت، کوچک، بادامی و یا پف کرده دارند به شیوه زیر است:

مطلب مرتبط >>>>  اکستنشن موی طبیعی

آرایش چشم گربه ای برای چشم درشت

ابتدا انتهای خط چشم پایین را  کشیده و از وسط پلک بالا برای کشیدن خط چشم استفاده کنید تا به انتهای خط چشم پایین برسد. افراد چشم درشت نباید از ابتدا شروع کنند و باید از وسط چشمان خود خط را بکشند. از سایه روشن برای جلوی چشمان خود استفاده کنند.

آرایش چشم گربه ای برای چشمان کوچک

کسانی که چشمان کوچک دارند میتوانند از ابتدای چشم شروع کنند. خط چشم از ابتدا به انتها باید نازک باشد و در انتها باریک و کلفت شود. زیر پلک هم یک خط نازک کشده و دو سر خط ها را به هم وصل نکنید. هرچقدر انتهای چشمان شما خط چشم کلفت تری باشد چشمان شما را درشت تر نشان میدهد. میتوانید به فاصله خط چشم های انتهای چشم یک کانسیلر بزنید.

آرایش چشم گربه ای برای چشمان پف‌دار

کسانی که چشمان آن ها به صورت پفک کرده است نباید خط چشم های دنباله دار یا تیر رنگ که به آرایش چشم گربه ای معروف است، استفاده کنند. لازم است با یک سایه هاله ای از خط چشم ایجاد کنند و ارایش چشمان خود را اینگونه تکمیل کنند. با بهترین تکنیک های آرایشی میتوانید از عمل های زیبایی بدور باشید.

برای آموزش هرچه بهتر می‌توانید در دوره‌های آموزش میکاپ سالن زیبایی چم شرکت نمایید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عمارت زیبایی چَم

درباره ما

توجه به سلیقه مشتری

سالن زیبایی چم، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه زیبایی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. یکی از مهمترین فاکتور های مجموعه ما این است که برای تمام توان مالی های متفاوت خدمات ویژه ای ارائه میدهیم. در خصوص کار زیبایی، سلامت موهای شما، بالاترین اولویت را برای ما دارد و ماندگاری کار و کیفیت مجموعه ما، از افتخارات ماست. منتظر حضور پر مهرتان هستیم.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x