آرایش چشم لایت دخترانه و ساده

آنجه در این مقاله می خوانید.

آرایش چشم لایت یکی از بهترین آرایش چشم‌ها است. چراکه میکاپ چشم لایت زیبایی‌های خاصی دارد. همچنین این روزها پرطرفدارترین میکاپ چشم است. در گریم و میکاپ صورت چشم‌ها گیرایی خاصی دارند. در واقع مهمترین عضو صورت در زمان آرایش کردن چشم‌ها است. میکاپ لایت عروس یکی از پر طرفدارترین ترندهای آرایشی است. آرایش لایت به معنی آرایش لایت ساده است. چراکه در این سبک از میکاپ چهره طبیعی فرد حفظ می‌شود. در واقع بر روی نقاط قوت صورت تمرکز می‌شود و زیبایی را دو چندان می‌کند. در نتیجه اگر با آرایش لایت،چشم‌ها را زیباتر کنید حالت صورت طبیعی و شاداب می‌شود. چشم‌ها تاثیر زیادی در میکاپ دارند. به همین دلیل بهتر است با فرم چشمان خود آشنا باشید. در این صورت با توجه به مدل آرایش چشم چشمانی زیبا و جذاب خواهید داشت. همچنین سبب ایجاد تغییرات مثبتی در ظاهر چهره می‌شوید.

آرایش چشم لایت دخترانه و ساده

آموزش آرایش چشم لایت جدید دخترانه و مجلسی

لایت یک کلمه انگلیسی است. این کلمه به معنی روشن است. به همین دلیل در این سبک آرایشی از رنگ‌های روشن برای میکاپ عروس استفاده می‌شود.  از این سبک در اروپا زیاد استفاده می‌شود.  به همین دلیل به آرایش چشم لایت اروپایی معروف شده است. آرایش لایت را با نام اروپایی و دخترانه هم می‌شناسند. زیرا در این سبک حالت طبیعی صورت حفظ می‌شود. آرایش چشم لایت برای همه فرم چشم‌ها مناسب است. برای مثال از این آرایش می‌توان برای آرایش چشم ریز هم استفاده کرد.

مرحله اول برای آرایش لایت چشم

برای یک آرایش چشم لایت زیبا ابتدا باید اطراف چشم را پاک کنید. سپس یک کرم دور چشم یا آبرسان به دور چشم بزنید. سپس از کانسیلر برای پلک و زیر چشم استفاده کنید. این کار را می‌توانید با انگشت یا براش انجام دهید. سپس از رنگی کاملا طبیعی مثل قهوه‌ای روشن یا کرم برای اطراف چشم استفاده کنید. با یک براش متناسب این کار را طوری انجام دهید که پشت پلک و پوست اطراف چشم یکدست و بدون چین و چروک شود.

مطلب مرتبط >>>>  رنگ مو جلوی سر

مرحله دوم: سایه جدید چشم

از رنگ‌های لایت و مات برای سایه چشم استفاده کنید. در آرایش چشم لایت نمی‌توان از سایه‌های رنگارنگ استفاده کرد.  اما اگر دوست دارید چشمانتان بعد بیشتری داشته باشد از سایه‌های پر رنگ‌تری استفاده کنید.  برای انتخاب رنگ سایه باید به تناژ پوست و رنگ لباس توجه کنید. اما به هیچ عنوان از سایه‌های تیره استفاده نکنید. در آرایش چشم لایت هدف فقط زیبایی چشم‌ها است نه آرایش آن. هر چه رنگ‌های سایه طبیعی‌تر باشد کانتور چشم زیباتر است.

آموزش سایه چشم لایت قدم به قدم

برای آرایش چشم لایت و نحوه زدن سایه به روش زیر انجام دهید.

  1. ابتدا باید پوست را زیر سازی کنید. برای این کار از سایه‌های پودری استفاده کنید.
  2. سپس از پرایمر استفاده کنید. اما سعی کنید از محصول با کیفیت استفاده کنید. زیرا این موضوع تاثیر زیادی در ماندگاری میکاپ چشم دارد.
  3. سپس سایه زدن را از امتداد پلک شروع کنید.
  4. برای جذابیت بیشتر چشم‌ها از هایلایتر و سایه‌های روشن و شفاف در زیر ابروها استفاده کنید.

مرحله سوم: رنگ سایه چشم در آرایش چشم لایت

برای این سبک از میکاپ باید از رنگ‌های طبیعی و ملایمی استفاده شود. رنگ‌های طبیعی می‌توانند هر رنگ خاصی در طبیعت باشد. برای سایه چشم می‌توانید از سایه پشت پلک برای پایین چشم هم استفاده کنید. همچنین می‌توانید داخل چشم را با مداد چشمی همرنگ سایه بکشید.

مرحله چهارم: خط چشم برای آرایش چشم لایت

برای چشمان زیبا و درشت و لایت از خط چشم استفاده کنید. بعد از سایه زدن یک خط چشم مشکی نازک روی خط مژه بکشید. این کار سبب درشت نشان دادن چشم‌ها می‌شود. البته برای جلوگیری از پخش شدن آن از خط چشم ژله‌ای یا ضد آب استفاده کنید. همچنین از یک مداد چشم سفید یا بژ برای درون چشم استفاده کنید.این کار سبب درخشیدن چشم‌هایتان می‌شود.

مطلب مرتبط >>>>  کانتور لب فواید و آموزش کانتور کردن حرفه ای لب

مرحله پنجم: فید کردن سایه چشم در آرایش چشم لایت اروپایی

قبل یا بعد از خط چشم حتما باید سایه را محو و فید کنید. برای این کار نیاز به یک براش دارید. در این صورت می‌توانید مرز بین یک تا چند رنگ سایه را محو کنید. برای فید کردن سایه از حرکت چرخشی و ودورانی استفاده کنید. این کار را به صورت دایره‌های کوچک در کنار هم انجام دهید. در این صوت رنگ سایه‌ها به خوبی ترکیب می‌شوند. همچنین خطوط سایه محو می‌شود.

مرحله ششم: استفاده از ریمل و فرمژه

در مرجله آخر آرایش چشم لایت از فرمژه استفاده کنید. سپس با ریمل مناسب مژه‌ها را حالت دهید و چشم‌ها را بزرگتر کنید. به جای ریمل می‌توانید از مژه یا اکستنشن مژه استفاده کنید. با این کار کانتور چشم مجلسی‌تر می‌شود. در صورت نداشتن خط چشم از مقدار بیشتری استفاده کنید. اگر هم نمی‌خواهید از ریمل مشکی استفاده کنید از یک ریمل قهوه‌ای استفاده کنید.

به طور کلی آرایش چشم لایت جذابیتی در عین سادگی دارد. اگر جزو افرادی هستید که طرفدار آرایش‌ ساده هستید این سبک برای شما بهترین گزینه است. این تکنیک آرایشی به دلیل نفوذ چشم‌ها سبب پرانرژی بودن و طراوت شما می‌شود. این آرایش چشم را در هر سنی می‌توانید انجام دهید و زیباتر و جذاب‌تر شوید.

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عمارت زیبایی چَم

درباره ما

توجه به سلیقه مشتری

سالن زیبایی چم، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه زیبایی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. یکی از مهمترین فاکتور های مجموعه ما این است که برای تمام توان مالی های متفاوت خدمات ویژه ای ارائه میدهیم. در خصوص کار زیبایی، سلامت موهای شما، بالاترین اولویت را برای ما دارد و ماندگاری کار و کیفیت مجموعه ما، از افتخارات ماست. منتظر حضور پر مهرتان هستیم.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x