آرایش صورت لاغر و کشیده و ترفندهای آرایشی آن

آنجه در این مقاله می خوانید.

آرایش صورت لاغر و کشیده یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های میکاپ و آرایش است.  آرایش صورت را می‌توان با انجام تکنیک و ترفندهای مناسب با فرم صورت انجام داد. نوع آرایش صورت تاثیر زیادی در چاق و لاغر نشان دادن صورت دارد. صورتهای کشیده و لاغر باید به گونه‌ای باشد که صورت را پرتر نشان دهد. معمولا وجود نواحی سایه‌دار و تیره سبب نشان دادن لاغری صورت می‌شود. چهره افراد دارای فرم صورت‌های متفاوتی است.

آرایش صورت لاغر و کشیده

برای مثال فرم چهره بیضی و کشیده و گرد داریم. در هر کدام از این فرم صور‌ت‌ها آرایش و میکاپ عروس متفاوت است. سبک میکاپ برای هر فرم صورتی باید به گونه‌ای باشد که عیب‌های صورت را بپوشاند. همچنین باید با اجزای صورت هماهنگ باشد. به همین دلیل هر شخصی باید با فرم صورت خود آشنا باشد. پس اگر صورت لاغری دارید نگران آن نباشید. زیرا با تکنیک‌های آرایشی می‌توانید آن را پرتر نشان دهید. به طور کلی گریم صورتهای لاغر باید صورت را بیضی و گرد کنید. در سالن زیبایی چم از مهم‌ترین و بروزترین ترفندها برای آرایش صورت لاغر و کشیده استفاده می‌کنند. در مطلب زیر آموزش مهم‌ترین ترفندهای آرایشی برای صورت لاغر و کشیده آورده شده است.

تکنیک‌های آرایش صورت لاغر

برای اینکه آرایش صورت لاغر و کشیده را انجام دهید نیاز است تا با تکنیک‌های زیر آشنا باشید.

رنگ متناسب با پوست و گریم و آرایش صورت لاغر و کشیده

حتما در این نوع سبک آرایشی باید از کرم پودر همرنگ پوست یا تا ۲ درجه روشن‌تر از پوست استفاده شود. رنگ تیره و بسیار روشن برای میکاپ عروس صورتهای کشیده و لاغر مناسب نیست. بنابراین باید رنگی متناسب با تناژ پوستی انتخاب و استفاده شود. بعد از این مرحله باید به کانتور صورت بپردازید. شما عزیزان می‌توانید با هایلایت کردن و استفاده از هایلایتر نواحی بالای استخوان گونه، خط فک، استخوان زیر ابرو، گوشه داخلی پلک‌ها، روی قوس بینی و بالای قوس لب سبب پرحجم‌تر نشان دادن آنها می‌شوید. معمولا افرادی که پیشانی بلندی دارند دارای صورتهای کشیده و لاغر هستند. برای کوتاه‌تر نشان دادن پیشانی آن را کانتور کنید. کانتور را از بخش گیجگاهی شروع کنید. این کار را تا خط رویش مو انجام دهید. همچنین با کانتورینگ چانه را گردتر کنید.

مطلب مرتبط >>>>  لمینت ناخن طبیعی

مدل ابرو در تکنیک‌های آرایش صورت لاغر

مدل ابروها تاثیر زیادی در تغییر چهره دارد. به همنی دلیل اگر میخواهید آرایش صورت لاغر و کشیده خوبی داشته باشید ابروهایتان را نازک نکنید. زیرا با این کار صورت لاغرتر نشان داده می‌شود. بهترین مدل ابرو برای صورت‌های لاغر ابروهای پهن و پرپشت است. همچنین ابروها باید به سمت بالا و کمانی شکل باشند. این کار سبب پرتر نشان دادن ابروها می‌شود.

آموزش زدن رژگونه در آرایش صورت لاغر و کشیده

برای گریم کردن و میکاپ عروس صورتهای کشیده و لاغر با رژگونه باید صورت را گردتر کنید. از رژگونه‌های تیره و براق برای صورتهای لاغر استفاده نکنید. در صور‌های لاغر به صورت افقی رژگونه بزنید. این کار را از لاله گوش تا روی استخوان گونه انجام دهید. برای نزدیکی استخوان گونه از رنگ‌های کمتری استفاده کنید. بعد از کانتور بینی از رژگونه بر روی قوس بینی استفاده نکنید. همچنین برای گرد شدن صورت می‌توانید از رژگونه مات و تیره استفاده کنید.

آموزش رژ لب در آرایش صورت‌های کشیده و لاغر

در صورت داشتن لب‌های کوچک قبل از آرایش دور لب‌ها با مداد یا خط لب مشخص کنید. سعی کنید از خط لب تیره استفاده کنید. زیرا باعث حجیم‌تر شدن لب‌ها و پرتر نشان دادن صورت می‌شود. برای آرایش صورت لاغر و کشیده از رنگ رژ روشن استفاده کنید. بعد از رژ لب زدن از برق لب استفاده کنید. این تکنیک را همانند کانتور لب انجام دهید.

آرایش چشم و حجیم‌تر کردن مژ‌ها در آرایش صورت لاغر و کشیده

در این نوع آرایش از رنگ‌های تیره برای سایه چشم استفاده نکنید. به جای آن از سایه چشم روشن و براق استفاده کنید. بعد از آن سعی کنید خط چشم گربه‌ای بکشید. این کار چشم‌ها را کشیده‌تر و زیباتر می‌کند. همچنین صورت را پهن‌تر نشان می‌دهد. سپس از ریمل استفاده کنید. برای ریمل زدن بر روی قسمت‌های میانی مژه و چشم بیشتر تمرکز کنید. همچنین استفاده از مژه مصنوعی باعث درشت‌تر شدن چشم‌ها و پرتر نشان دادن صورت می‌شود. سعی کنید قسمت‌های میانی مژه را با مژه مصنوعی پر کنید. این روش را می‌توانید طبق کانتور چشم انجام دهید.

مطلب مرتبط >>>>  پاکسازی و جوانسازی پوست در سعادت آباد

موهای خود را به ۲ طرف صورت بریزید

برای بهتر نشان دادن آرایش صورت لاغر و کشیده بهتر است موها باز باشد. همچنین اگر موها به اطراف صورت ریخته شود و زیاد و محکم به بالا کشیده نشود بسیار زیبا می‌شود. این کار سبب پرتر نشان دادن صورت می‌شود.

نکات کلی درباره آرایش صورت لاغر و کشیده

به طور کلی در میکاپ و گریم صورت لاغر سعی کنید از رنگ‌های روشن استفاده کنید. همچنین برای تیرگی دور چشم از کانسیلر استفاده کنید. ابروهایتان را پرپشت کنید. همچنین با هایلایتر و کانتور صورت را حجیم‌تر کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عمارت زیبایی چَم

درباره ما

توجه به سلیقه مشتری

سالن زیبایی چم، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه زیبایی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. یکی از مهمترین فاکتور های مجموعه ما این است که برای تمام توان مالی های متفاوت خدمات ویژه ای ارائه میدهیم. در خصوص کار زیبایی، سلامت موهای شما، بالاترین اولویت را برای ما دارد و ماندگاری کار و کیفیت مجموعه ما، از افتخارات ماست. منتظر حضور پر مهرتان هستیم.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x