آرایش ابرو با مداد و آموزش آن به روش ساده

آنجه در این مقاله می خوانید.

این روزها ابروهای پهن و پر بسیار پرطرفدار هستند. بنابراین خانم‌هایی که ابروهای نازکی دارند باید آرایش ابرو با مداد را یاد بگیرند تا بتوانند ابروهایی پهن داشته باشند. ابرو یکی از نقاط مهم در چهره است که آرایش ابرو می‌تواند به طور کلی چهره را تغییر دهد. به همین دلیل ابروهایی زیبا تاثیر زیادی در تغییر چهره و زیبایی چهره دارد. برای مثال اگر ابروهای توخالی و نامرتبی داشته باشید با آرایش ابرو می‌توانید زیبایی چهره خود را چند برابر کنید.

آرایش ابرو
آرایش ابرو با مداد

بسیاری از خانم‌ها زمان کافی برای مراجعه دائم به آرایشگاه ندارند. یا اینکه نمی‌خواهند هزینه زیادی را برای حالت دادن به ابروهای خود پرداخت کنند. بنابراین بهترین روش برای این افراد این است که از روش‌های ساده و آسان و کاربردی طراحی ابرو در خانه استفاده کنند. ابروهایی پر علاوه بر زیبایی چهره باعث می‌شود تا سن کمتر نشان داده شود. اگر ابروهای توخالی دارید به هیچ عنوان نگران نباشید. چراکه روش‌های مختلفی برای پر کردن ابروها وجود دارد. برای مثال این روش‌ها عبارتند از: کشیدن ابرو با مداد و سایه، کشیدن ابرو هاشوری با مداد هاشور و…. . در ادامه این مطلب از سالن زیبایی چم به آموزش صحیح و اصولی آرایش ابرو با مداد به طور کامل پرداخته‌ایم.

مزایای کشیدن مداد ابرو

آرایش ابرو با وسایل زیادی امکان پذیر است. برخی از این ابزارهای آرایشی برای ابرو عبارتند از: ریمل ابرو، ماژیک ابرو، مداد ابرو و مداد هاشور ابرو و… . اما بهترین آرایش برای ابروها آرایش ابرو با مداد است. آرایش ابرو به این روش بسیار ساده است. اما به مهارت و دانستن چند تکنیک نیاز دارد. چراکه اگر به صورت غیر اصولی انجام شود، نه تنها ابروها حالت خوبی نمی‌گیرند بلکه ابرو از حالت طبیعی خارج می‌شوند. مداد ابرو برای پر کردن نواحی خالی ابرو و  هماهنگ کردن ابروها بسیار کاربردی است.

مطلب مرتبط >>>>  بیبی بومر ناخن، زیبایی ظریف و ملایم

آموزش پر کردن و کشیدن ابرو با مداد

ابروی زیبا تاثیر زیادی در زیباتر کردن چهره دارد. آرایش ابرو حتی در میکاپ عروس هم بسیار مهم است. زیرا آرایش ابرو باعث جذابیت بیشتر چهره می‌شود. در زیر به مراحل انجام آرایش ابرو با مداد به طور کامل پرداخته‌ایم:

مرحله ۱ : شانه ابرو به سمت بالا

ابتدا ابروهای خود را به کمک یک شانه به سمت بالا شانه بزنید. این کار باعث می‌شود تا نواحی خالی ابرو را بهتر ببینید و آرایش ابرو با مداد را بسیار زیبا انجام دهید. در صورتی که ابروهای بسیار بلندی دارید با قیچی ابروهایتان را مرتب و کوتاه کنید.

مرحله ۲: پر کردن ابرو با مداد

برای آرایش ابرو با مداد حتما رنگ مدادی را خریداری کنید که متناسب با رنگ ابرو و چهره شما باشد. سپس به آرامی و به حالت طبیعی، ابروها را پر کنید. قبل از شروع کار می‌توانید شکل کلی ابرو را با مداد بکشید. ابتدا خط بالای ابرو را با فاصله کمی از تاج ابرو بکشید. سپس خط پایین ابرو را با کمی فاصله از ابتدای ابرو بکشید. این کار باعث می‌شود تا ابروهای طبیعی‌تری داشته باشید.

مرحله ۳ آرایش ابرو با مداد: مرتب کردن خطوط

برای محو کردن خطوط در ابرو از یک قلموی کوچک یا پد آرایشی استفاده کنید.

مرحله ۴: شانه مجدد ابرو و اصلاح کارهای انجام شده

بعد از پایان کار متوجه خواهید شد که برخی از نواحی ابرو، ایراداتی دارند. بنابراین برای بار آخر ابروها را شانه بزنید. اگر فضای خالی دیدید آن را پر کنید. سپس برای اینکه متوجه شوید آرایش ابرو با مداد را به درستی انجام داده‌اید، از آیینه فاصله بگیرید. این کار باعث می‌شود تا از فاصله دورتری پایان کار را ببینید تا اگر ایرادی داشته باشد آن را رفع کنید. حتما نیازی نیست که هر دو ابرو دقیقا شبیه هم باشد. فقط باید به اندازه کافی هر دو را آرایش کرده باشید.

مطلب مرتبط >>>>  لایت مو مشکی

مرحله ۵ آرایش ابرو با مداد : کانسیلر

برای اینکه آرایش ابرو شیک و تمیزتری داشته باشید کمی کانسیلر زیر استخوان ابرو بزنید. کانسیلر سبب می‌شود تا مو ریزه‌ها محو شود و خطوط ابرو نامنظم‌تر شود. در نتیجه آرایش ابرو جذاب و مرتبی خواهید داشت.

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عمارت زیبایی چَم

درباره ما

توجه به سلیقه مشتری

سالن زیبایی چم، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه زیبایی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. یکی از مهمترین فاکتور های مجموعه ما این است که برای تمام توان مالی های متفاوت خدمات ویژه ای ارائه میدهیم. در خصوص کار زیبایی، سلامت موهای شما، بالاترین اولویت را برای ما دارد و ماندگاری کار و کیفیت مجموعه ما، از افتخارات ماست. منتظر حضور پر مهرتان هستیم.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x