گریم خط خنده با ساده‌ترین روش در چند دقیقه

آنجه در این مقاله می خوانید.

گریم خط خنده یکی از تکنیک‌های کاملا حرفه‌ای در میکاپ عروس است. گریم و میکاپ، تکینک‌های خاصی دارند. همین تکنیک‌ها یاعث می‌شوند تا آرایش عادی با یک گریم حرفه‌ای متفاوت باشد. زمانی که مواد آرایشی بر روی پوست کاملا مشخص باشد، نشان می‌دهد که میکاپ کار کاملا غیر حرفه‌ای است و هیچ تسلطی بر روی میکاپ ندارد. چراکه اگر مواد آرایشی بر روی پوست مشخص باشند نه تنها چهره فرد را زیبا نمی‌کند، بلکه باعث می‌شود تا ایرادهای چهره بیشتر نمایان شود. این نکته بخصوص در مورد کانسیلر بسیار قابل اهمیت است. زیرا کانسیلر به عنوان زیرساز آرایش می‌باشد.

گریم خط خنده
گریم خط خنده

پس برای اینکه یک میکاپ عالی داشته باشید حتما بهترین میکاپ کار را پیدا کنید و به آن مراجعه کنید. خط خنده و رفع خط خنده در یک دقیقه همیشه جزو دغدغه‌های بسیاری از خانم‌ها بوده است. خط خنده به خطوطی گفته می‌شود که به شکل پرانتز در دو طرف دهان وجود دارند. این خطوط از پایین بینی شروع می‌شوند و تا گوشه دهان یا لب‌ها ادامه دارد. همچنین این خطوط پیوستگاه گوشه لب‌ها و خطوط عمومی لب را نیز در بر می‌گیرد. این خطوط به دلایل زیر به وجود می‌آیند:

  • افزایش سن
  • کم بودن کلاژن پوست
  • نور خورشید
  •  سیگار
  • افزایش یا کاهش شدید وزن

اما اگر سوالاتی از این قبیل ذهن شما را درگیر کرده است که برای از بین بردن خط خنده با میکاپ باید چگونه عمل کنید؟ با ما در ادامه این مطلب از سالن زیبایی چم که بهترین میکاپ کار عروس در تهران را دارد همراه باشید. در این مطلب به روشی موثر برای محو خط خنده موثر حتی برای خطوط بسیار عمیق اشاره کرده‌ایم.

مطلب مرتبط >>>>  آموزش برجسته کردن گونه‌ها با آرایش

چگونه خط خنده را با آرایش محو کنید؟

چنانچه یک روز طولانی و شلوغی داشته‌اید و خط خنده شما بسیار عمیق بنظر می‌رسد حتما روش از بین برئن خط خنده با آرایش را امتحان کنید. برای اینکه بتوانید گریم خط خنده را به بهترین روش انجام دهید طبق مراحل زیر پیش بروید:

مرطوب کننده بزنید

مرطوب کننده یک پایه آرایشی برای گریم خط خنده است. همچنین باعث می‌شود تا پوست بر اثر استفاده از محصولات خشک نشود. برای اینکه خط خنده را به خوبی محو کنید ابتدا یک اسفنج آرایشی را در لوسیون مرطوب کننده بزنید. سپس بر روی چروک‌ها بزنید و چندین دقیقه صبر کنید تا جذب پوست شود.

پوشاندن خط خنده با کانسیلر

در حد امکان و تا جایی که می‌توانید از پوشاننده‌ای استفاده کنید که برای کاهش چین و چروک ساخته شده‌اند. پوشاننده باید یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست باشد. این پوشاننده می‌تواند یک کانسیلر برای خط خنده باشد. کانسیلر را به اطراف خط لبخند بزنید و روی خطوط بکشید.

محو خط خنده و پایان کار در گریم خط خنده

سپس در آخرین مرحله با انگشت یا پد آرایشی خطوط کانسیلر یا کرم پودر را به صورت ضربه‌ای محو کنید.

بهترین کرم برای از بین بردن خط خنده و گریم خط خنده

بهترین کرم برای رفع خط خنده، کرمی است که کلاژن سازی پوست را تحریک کند. چنانچه کلاژن سازی پوست تحریک شود باعث می‌شود تا تولید آن در پوست افزایش یابد. بنابراین پوست بازسازی و ترمیم می‌شود.بهترنی مارک کرم برای گریم خط خنده، کرم‌های لیفت کننده و ضد چروک است. موادی باید در این کرم‌ها وجود داشته باشند تا باعث تحریک کلاژن شوند و پوست آسیب دیده را بازسازی کند. از جمله این مواد عبارتند از:

مطلب مرتبط >>>>  پاکسازی و جوانسازی پوست در سعادت آباد

اسیدهای میوه : کرم‌هایی که دارای اسید میوه هستند از میوه‌های طبیعی استفاده می‌شوند. این نوع کرم‌ها بهترین گزینه برای تولید کلاژن و ساخت الاستین هستند.

کلاژن، الاستین و پيتيدها : تمامی این مواد باعث می‌شوند تا پوست محکم‌تر شود و خاصیت کشسانی پوست زیادتر شود.

سیلیکون موجود در کرم‌ها برای گریم خط خنده : ماده سیلیکون باعث جذب آب به سلول‌های پوست می‌شود. در نتیجه خط خنده از بین می‌رود.

ویتامین C و E : این ویتامین‌ها دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند. همچنین باعث تحریک کلاژن پوست می‌شود. بنابراین سلول‌های جدید ایجاد می‌شوند. همچنین با افزایش جریان خون، ترمیم پوست سریع‌تر انجام می‌شود. بهترین زمان استفاده از این نوع کرم‌ها برای گریم خط خنده در روز است.

آیا می‌توان از ایجاد خط خنده جلوگیری کرد؟

اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید باید به شما بگوییم بله می‌شود. شما عزیزان می‌توانید باد مراقبت از پوست در ابستان و استفاده از کرم ضد آفتاب به طور دائم از خط خنده جلوگیری کنید. همچنین اگر سیگار نکشید، پوستی سالم‌تر دارید. با رعایت این موارد دیگر نیازی به گریم خط خنده ندارید.

ترزیق ژل برای از بین بردن خط خنده خوب است؟

ژل‌های تزریق شده در نواحی خط اخم و خط خنده از نوع پروتئینی هستند. به همین دلیل با بدن سازگار هستند و عوارضی ندارد. اما مواردی مانند تورم و التهاب در اثر تزریق ژل ایجاد می‌شود. بعد از مدتی این موارد هم از بین می‌رود. اما از عوارض جانبی بوتاکس می‌توان به مواردی مانند کبودی اشاره کرد. این کبودی ممکن است در اثر پارگی رگه‌های خونی با سوزن ایجاد شود. این مورد هم با کمپرس سرد رفع می‌شود.  اما برخی از افراد هستند که به دنبال هزینه‌های زیاد نیستند و یا از ژل صورت ترس دارند. به همین دلیل کمترین هزینه و بهترین کار برای رفع خط خنده این افراد، گریم خط خنده است.

مطلب مرتبط >>>>  رنگساژ مو، راهکاری برای احیای رنگ موهای دکلره شده

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عمارت زیبایی چَم

درباره ما

توجه به سلیقه مشتری

سالن زیبایی چم، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه زیبایی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. یکی از مهمترین فاکتور های مجموعه ما این است که برای تمام توان مالی های متفاوت خدمات ویژه ای ارائه میدهیم. در خصوص کار زیبایی، سلامت موهای شما، بالاترین اولویت را برای ما دارد و ماندگاری کار و کیفیت مجموعه ما، از افتخارات ماست. منتظر حضور پر مهرتان هستیم.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x