زاویه سازی فک با کانتور

آنجه در این مقاله می خوانید.

زاویه سازی فک با کانتور یکی از تکنیک‌های آرایشی صورت است. با این تکنیک میتوان چربی‌ها و غبغب صورت را از بین برد. در این صورت با کانتور کردن صورت را لاغرتر و خوش فرم‌تر نشان می‌دهند. کانتورینگ یکی از روش‌های آرایشی برای گونه، بینی و پیشانی و فک است. به عنوان مثال با کانتور کردن میتوانید بینی پهن را کوچکتر نشان دهید. فک در چهره تاثیر زیادی دارد. اگر در کانتور فک صورت اشتباهی انجام دهید کل آرایش و گریم شما خراب می‌شود. برای کانتور فک نیاز به ابزارهایی دارید. این ابزارها عبارتند از : پالت کانتور یا کانسیلر تیره و روشن. همچنین در صورت عدم داشتن این موارد میتوانید از کرم پودرهای تیره و روشن استفاده کنید. به براش یا بیوتی بلندر نیاز دارید. در آخر یک هایلایتر برای براق کردن نواحی مورد نظر نیاز دارید. بسیاری از افراد و بانوان هستند که از غبغب بدشان می‌آید. ولی به دلیل تپلی بودن از این مورد بهره‌مند هستند.

زاویه-سازی-فک-با-کانتور
زاویه سازی فک با کانتور

اگر بدنبال راهی برای جراحی و هزینه‌های گران هستید. شما بانوان عزیز با کانتور کردن فک می‌توانید خطای دید ایجاد کنید. در این صورت چربی‌های ناحیه گردن و فک دیده نمی‌شوند. در نتیجه از غبغب لاغر و زاویه‌سازی فک بهره می‌برید. با ما در این مطلب از سالن زیبایی چم همراه باشید.

نکاتی برای کانتور کردن فک

برای زاویه‌سازی فک با کانتور نکات زیر را رعایت کنید.

  1. زیر سازی آرایش را انجام دهید. سپس خط‌های سایه کانتور را در گردن محو کنید.
  2. اطراف چانه را با براش کوچکتری زاویه‌دار کنید.
  3. با براش‌های خیلی بزرگ اطراف دهان را کانتور کنید.
  4. رنگ کانتور باید ۱ تا ۲ درچه از رنگ پوست تیره‌تر باشد.
  5. زاویه‌سازی فک با کانتور در اخرین مرحله کانتور صوت انجام میگردد.
مطلب مرتبط >>>>  بهترین مرکز آرایش دائم در شهرک غرب

مراحل زاویه سازی فک با کانتور

برای اینکه بتوانید فک استخوانی برای خود ایجاد کنید طبق مراحل زیر این تکنیک آرایشی را انجام دهید.

محو کردن غبغب

برای گریم صورت ابتدا از مرطوب کننده، پرایمر، کرم پودر و کانسیلر و سپس کانتور استفاده کنید. چون خط فک با لباس و دست بسیار در تماس است. پس بهتر از محصولات پودری استفاده کنید. در سالن زیبایی چم برای ماندگاری بالا در میکاپ عروس از محصولات پودری استفاده می‌کنند. با اینکار به مدت طولانی می‌توانید در آفتاب و عمارت بدون ایجاد مشکلی باشید. برای محو کردن غبغب مراحل زیر را انجام دهید.

  1. در مکانی با نور مناسب و آیینه بایستید.
  2. کانتوری با رنگ مناسب و دو درجه تیره‌تر انتخاب کنید.
  3. از قسمت چانه برای زاویه سازی فک با کانتور شروع کنید.
  4. سپس با یک براش زاویه دار پودر کانتور را به صورت عقب و جلو روی خط فک حرکت دهید. این براش را از زیر گوش‌ها تا پایین گردن ادامه دهید. اگر لازم بود خطوط را با رنگی شفاف محو کنید.
  5. برای زاویه سازی فک با کانتور باید کانتور را به سمت بالا در زیر چانه بکشید. همچنین به سمت پایین استخوان ترقوه را کانتور کنید. حتما باید رنگ کانتور با رنگ طبیعی گردن هماهنگ باشد.
  6. اگر بعد از اتمام کار خطوطی روی فک و گردن دیدید باید محو کنید.

بعد از انجام این مراحل شما شاهد یک چانه جمع و جور هستید.

ایجاد ظاهری یکدست در خط فک برای زاویه سازی فک با کانتور

برای ایجاد ظاهری یکدست در خط فک در یک مکان با نور طبیعی قرار بگیرید. سپس با آینه و براش مخروطی و کانتور، اطراف خط فک را مشخص کنید. از زیر گوشها شروع کنید و تا چانه امتداد دهید. این کار را در ۲ طرف صورت انجام دهید. اگر میخواهید زاویه فک را ملایم‌تر کنید باید امتداد خط فک با صورت ترکیب کنید. این ترکیب کردن باید به گونه‌ای باشد که تفاوت زیادی بین قسمتهای دیگر صورت و خط فک احساس نشود. برای اینکار در سالن زیبایی چم از یک پودر مات سبک استفاده می‌کنند. به همین دلیل فک ظاهر طبیعی‌تری پیدا می‌کند.

مطلب مرتبط >>>>  آرایش پوست چرب و آموزش نحوه زیرسازی پوست

ملایم کردن خط فک مربعی

برای زاویه سازی فک با کانتور باید با پودر و سایه کانتور به طرف بالا در صورت انجام دهید. در نتیجه در پایین صورت زیر چانه ترکیب کنید. برای اینکه خط فک ملایمتر دیده شود باید به صورت ضربه‌ای و آرامی روی خط فک بزنید.

کشیده کردن گردن

برای کشیده‌تر کردن گردن در زاویه سازی فک با کانتور باید ابتدا کانسیلر بزنید. رنگ کانسیلر باید ۲ درجه تیره‌تر از رنگ گردن باشد. چانه را به عنوان مرکز انتخاب کنید. یک خط عمودی از فک به سمت استخوان یقه بکشید. سایه کانتور را از زیر گوشها تا پایین استخوان یقه بکشید. برای محو کردن این خطوط و سایه‌ها از بیوتی بلندر آغشته به کانسیلر استفاده کنید.  بعد از ترکیب شدن همه‌ی این موارد کانتور را در قسمت فوقانی استخوان یقه و زیر چانه بزنید.در آخرین مرحله روی همه‌ی قسمتهای گردن و فک پودر شفاف استفاده کنید. این‌کار سبب می‌شود تا پوست صاف و یکدست شود.

تیزتر کردن چانه برای زاویه سازی فک با کانتور

تیز کردن چانه آخرین مرحله کانتورینگ فک است. ابتدا یک یک نقطه کانسیلر در مرکز چانه بگذارید.  این نقطه را با اسفنج محو کنید. سپس از دو گوشه دهان سایه کانتور را به سمت خط فک بکشید.  اینکار برای فرم صورت مثلثی و قلبی بسیار عالی است. برای اینکه چانه تیزتر شود کانتور را به سمت پایین چانه بکشید. در این صورت تمرکز روی آن قسمت زیاد می‌شود.این تکنیک برای انواع فرم‌های صورت مناسب است. در صورت‌های بیضی و کشیده این زاویه‌سازی بهتر انجام می‌شود. زیرا زاویه بیشتری میتوانیم به خط فک بدهیم.

مطلب مرتبط >>>>  کاشت ناخن دخترانه

کانتور فک برای انواع فرم‌های صورت در سالن زیبایی چم

در سالن زیبایی چم برای میکاپ لاکچری عروس تمام موارد زیر را برای زاویه سازی فک با کانتور رعایت می‌کنند.

  • در چانه پهن کانتور روی چانه باید تیره‌تر باشد.
  • اگر چانه عقب است باید زیر لب را کمی تیره کرد. سپس روی چانه کانسیلر روشن و هایلایتر زد.
  • اگر فرم صورت مستطیلی یا مربع با فک پهن است. برای زاویه سازی فک با کانتور در این فرم صورت باید کانتور تیره را روی فک بزنید. در این صورت حجم صورت کم می‌شود.
  • برای زاویه سازی فک با کانتور در صورتهای لاغر با کانتور آن نواحی را برای شما عزیزان در سالن چم روشنتر می‌کنند. در سالن زیبایی چم با این کار صورت شما عزیزان تپل‌تر دیده می‌شود.
  • برای محو کردن در انواع فرم صورت باید براش را از زیر فک به پایین گردن بکشید. سپس کانسیلر روشن را روی استخوان فک با بیوتی بلندر به صورت ضربه‌ای بزنید. در آخر با یک براش بزرگ و تراکم بالا تمام خطوط را از بین ببرید.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عمارت زیبایی چَم

درباره ما

توجه به سلیقه مشتری

سالن زیبایی چم، با بیش از 13 سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه زیبایی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. یکی از مهمترین فاکتور های مجموعه ما این است که برای تمام توان مالی های متفاوت خدمات ویژه ای ارائه میدهیم. در خصوص کار زیبایی، سلامت موهای شما، بالاترین اولویت را برای ما دارد و ماندگاری کار و کیفیت مجموعه ما، از افتخارات ماست. منتظر حضور پر مهرتان هستیم.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x